Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Κακά: «Δεν απέτυχα στη Ρεάλ»

Ο Πρώην παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης Ρικάρντο Κακά έδωσε συνέντευξη και μίλησε για την θητεία του στην βασίλισσα και είπε χαρακτηριστικά ότι δεν απέτυχε όπως έγραφαν πολλοί Ισπανοί.

Αναλυτικά όσα είπε:
«Το πέρασμα μου από τη Ρεάλ δεν ήταν αποτυχημένο. Έπαιξα 120 αγώνες και πέτυχα 28 γκολ με μέσο όρο 30 παιχνίδια τη σεζόν. Θέλεις περισσότερα ; κέρδισα και όλους τους εγχώριους τίτλους». Στη συνέχεια ο Βραζιλιάνος αναφέρθηκε και στον Ζοσέ Μουρίνιο και τη συνεργασία που είχαν κατά την παραμονή τους στη Μαδρίτη. «Ο Μουρίνιο με βοήθησε να αναπτυχθώ. Μου έμαθε να είμαι υπομονετικός, να συνεχίζω να αγωνίζομαι και να σέβομαι τις αποφάσεις του προπονητή, με βοήθησε να ωριμάσω. Έχω μάθει να σέβομαι τον προπονητή και να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να δείξω ότι αξίζω να παίξω, αυτό έκανα και τρία χρόνια με τον Μουρίνιο». 

Topnews: